سرویس موتورخانه

.....................



سرویس موتورخانه

همانطور که می دانید یکی از اجزای تاسیسات ساختمان موتورخانه ( زیر مجموعه سیستم گرمایشی ) می باشد. یک موتورخانه پس از نصب و راه اندازی نیاز به تعمیر و نگه داری و هم چنین سرویس دارد. سرویس موتورخانه و تعمیر و نگهداری موتورخانه کاری است که توسط سرویس کار موتورخانه انجام می شود.

تعمیر و نگهداری موتورخانه شامل کوچکترین کار موتورخانه مانند چک کردن فشار و دمای اجزای موتورخانه تا کارهای بزرگتر مانند تعویض و یا تعمیر قطعات موتورخانه می شود. یک سرویس کار موتورخانه و تعمیرکار موتورخانه باید فشار و دمای اجزای موتورخانه را در مدت های مشخص بررسی نماید. سرویس کار موتورخانه به دو صورت فعالیت می کند.

 

سرویس موتورخانه

برای جلوگیری از حوادث اول باید آن ها را شناخت. سرویس موتورخانه اگر به درستی انجام گیرد، می تواند جلوی خیلی از حوادث پیش رو را بگیرد. در سرویس موتورخانه اول از همه باید نشانه های خطر را شناسایی کرد و اگر آن نشانه ها قابل چک کردن هستند، باید به طور کامل آن ها را به صورت دوره ای بازدید نمود.

از جمله خطراتی دیداری که یک موتورخانه را تحدید می کند و نقش یک سرویس کار موتورخانه متخصص پررنگ می کند می توان به وجود مواد ناشناخته در محیط موتورخانه ، وجود سیم های عایق نشده در موتورخانه ، غیر طبیعی شدن نوسانات دمای موتورخانه و … اشاره نمود. چند مورد از نشانه های دیداری وجود ناهماهنگی در موتورخانه را ذکر کردیم.

حال اگر بخواهیم چند نشانه صوتی که برای موتورخانه تحدید به حساب می آید را نام ببریم می توانیم به صدای نا آشنا از شیرهای موتورخانه ، صدای ساییدگی درون تجهیزات ، صدای ریزش مایعات و … اشاره کنیم.

 

خدماتی که در سرویس موتورخانه ارائه می شود :

  • هواگیری موتورخانه شوفاژ
  • عیب یابی موتورخانه
  • تنظیم موتورخانه شوفاژ
  • شستشوی موتورخانه شوفاژ
  • تعمیر شوفاژخانه 
  • بررسی لوله های موتورخانه

نکته مهم: وجود امکانات ایمنی و اورژانسی در موتورخانه الزامی است. امکانات اورژانسی و ایمنی شامل جعبه کمک های اولیه، وسایل اطفاع حریق، سنسور های هشدار دهنده ، دستگاه تنفس اظطراری و … می باشد.

یک سرویس کار موتورخانه توانایی تعمیر پکیج و تعمیر و نگهداری موتورخانه را دارد. نگهداری از موتورخانه امری است که نیازمند دقت فراوان است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:38



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: